Direktlänk till inlägg 13 oktober 2012

Springer..

Av oskrivbart - 13 oktober 2012 09:33

Jag springer, jag vet inte vart! Det finns ingenstans att ta vägen, ingenstans att gömma sig. Det här kommer aldrig att ta slut! Det finns ingen utväg. Jag springer runt i cirklar i ett stort rum utan dörrar. Jag kommer undan ett tag.. Men det förflutna kommer alltid i kapp. Jag blir alltid hittad blir allt tvungen att fly med andan i halsen. Det finns inget skydd för en sån som mig. Det spelar ingen roll om dom låser in honom. Systemet kan inte skydda mig, det är systemet som tvingar mig att fortsätta fly. Hur ska jag kunna skydda mig och min familj? När rättssystemet släpper in ondskan i våra liv gång på gång.. Jag tvingar mig själv att verka normal, jag städar, tvättar lagar mat och läser sagor.. Inombords bara skriker jag. Jag skakar av skräck när telefonen ringer. Får blodsmak i munnen när det ringer på dörren. Är det här dagen då jag ska dö? Av allt jag har varit med om är det här nog det värsta, att inte veta när? Att inte veta hur?

Hur kan man missa att meddela att ondskan har rätt att vistas utanför murarna utan övervakning..

I dag är jag rädd!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av oskrivbart - 16 februari 2014 12:32

Jag har en dröm om frihet. Allt kommer inte längre att vara svart inom mig. Ångesten och skräcken kommer att lätta och kärleken till min dotter kommer att få plats.   2 dagar kvar i frihet sen kommer skräcken hem....... Jag är rädd! Jag vet inte ...

Av oskrivbart - 28 april 2013 10:53

Kunde inte somna, allt snurrade men måste ha slocknat någongång på morgonkvisten för jag vaknade av lillans morgon joller och var totalt slut. Verkar ju bli en lovande dag.. Jag kan inte sluta tänka och har svårt att andas. Det känns som ett stort sv...

Av oskrivbart - 27 april 2013 09:42

När jag kom in i lägenheten och nattade Lillan så började telefonen att ringa.. Jag trodde att det var Ricke och förberedde mig på att få en utskällning. Jag sprang till handväskan och svarade i telefonen (är bäst att inte låta honom vänta). Det var ...

Av oskrivbart - 26 april 2013 19:48

Mamma ringde och berättade att hon var i stan över dagen, hon undrade om jag och Ricke och Lillan ville käka middag med henne innan hon tog tåget hem. Efter som Ricke inte var hemma tvekade jag länge och väl innan jag tackade ja. Tänk om han inte sku...

Av oskrivbart - 25 april 2013 09:56

Jag och Lillan hade en heldag i parken. Hon älskar att gunga! Jag känner mig fortfarande rätt kall men det är så lugnt när jag vet att Ricke inte kommer hem på ett tag. När telefonen ringde i morse var jag säker på att det var han som ringde för att ...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards