Direktlänk till inlägg 27 april 2013

Kan inte rymma längre

Av oskrivbart - 27 april 2013 09:42

När jag kom in i lägenheten och nattade Lillan så började telefonen att ringa.. Jag trodde att det var Ricke och förberedde mig på att få en utskällning. Jag sprang till handväskan och svarade i telefonen (är bäst att inte låta honom vänta). Det var inte Ricke, det var en kvinnoröst. Mitt hjärta hoppade över ett slag och mitt svar blev ett osäkert Jaaa?


-Hjälp mig, hjälp mig ur det här jag klarar inte av det ensam...


Jag visste inte vad jag skulle svara, jag förstod att de måste vara en av Rickes tjejer. Men vad kan jag göra? Jag blev riktigt arg på något sätt.. Hjälpa henne? Hur ska jag kunna hjälpa henne? Jag klarar ju inte av honom själv. Jag är ju i samma sits. Hur ska jag kunna hjälpa?


Jag frågade hur och vad hon tänkt att jag skulle kunna göra.


Hon visste inte, men orden rann ur henne och en berättelse som jag mycket väl känner igen kom fram. Våldtäkt, grov misshandel förnedring och kränkningar och den där jävla filmkameran..

Det var resten av historien som skrämde mig...


Hon har sett filmerna på mig, filmerna där jag förnedrar mig. Där jag står naken utanför lägenheten och dansar med blodet rinnande från ansiktet en nyårsafton för länge sedan. Filmerna när jag ber att han ska pissa på mig när jag ber att han ska knulla mig, när jag säger att jag är en smutsig hora och att han är min gud. När jag bönar och ber att få äran att suga av honom. När jag på knä naken kryper och hämtar hans skor som en hund och kysser hans fötter. När jag gravid med hans kalsonger i munnen står på alla fyra i sängen och piskas för att sedan bli tagen i baken. Allt på film och allt har setts av någon annan. Han har pratat med henne om mig, om vår dotter om vad han har för planer med mig när Lillan blir större. Hur duktig och lydig jag har blivit och att hon borde lära sig att bli lika lydig och inte göra honom arg.

Han har berättat att nu när Lillan blivit en stortjej kan han inte längre vara hos henne lika ofta längre, han måste ju ta hand om mig åxå....


Jag slänger på luren och går och lägger mig i fosterställning i sängen.. Jag vill bara dö, ingenting har förändrats det blir bara värre. Inte bara för mig utan det finns även andra som lever i samma skräck och ångest som jag. Jag kan inte längre blunda för det, jag lyckas inte bli kall den här gången.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av oskrivbart - 16 februari 2014 12:32

Jag har en dröm om frihet. Allt kommer inte längre att vara svart inom mig. Ångesten och skräcken kommer att lätta och kärleken till min dotter kommer att få plats.   2 dagar kvar i frihet sen kommer skräcken hem....... Jag är rädd! Jag vet inte ...

Av oskrivbart - 28 april 2013 10:53

Kunde inte somna, allt snurrade men måste ha slocknat någongång på morgonkvisten för jag vaknade av lillans morgon joller och var totalt slut. Verkar ju bli en lovande dag.. Jag kan inte sluta tänka och har svårt att andas. Det känns som ett stort sv...

Av oskrivbart - 26 april 2013 19:48

Mamma ringde och berättade att hon var i stan över dagen, hon undrade om jag och Ricke och Lillan ville käka middag med henne innan hon tog tåget hem. Efter som Ricke inte var hemma tvekade jag länge och väl innan jag tackade ja. Tänk om han inte sku...

Av oskrivbart - 25 april 2013 09:56

Jag och Lillan hade en heldag i parken. Hon älskar att gunga! Jag känner mig fortfarande rätt kall men det är så lugnt när jag vet att Ricke inte kommer hem på ett tag. När telefonen ringde i morse var jag säker på att det var han som ringde för att ...

Av oskrivbart - 25 april 2013 09:14

Ricke ringde, han ska vara borta i en vecka med jobbet.. Det han behöver ska vara packat och klart om en timme och sen åker han direkt. Dom ska tydligen på kund möte i köpenhamn. Dags att sätta igång!   Så därja, nu är det bara jag och lillan hem...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards