Alla inlägg den 26 april 2012

Av oskrivbart - 26 april 2012 19:30

Spänt läge


Nu har jag inte skrivit på ett tag igen... Men känner att jag måste få chansen att skriva av mig.. Stämningen här hemma är så spänd att man kan ta på den.. Jag är orolig att något kommer att hända! Han är grinig och irriterad och dricker en hel del.

Han har inte rört mig på snart 2 månader (sedan jag berättade om babyn) och han är inte hemma så mycket.

Tänk om han gör något dumt. Tänk om han blir knäpp och slår mig??? Tänk om han lämnar mig?

Han kanske har hittat någon annan? Då dör jag, jag älskar honom så mycket och vårt barn behöver sin pappa! Måste jag vad jag kan för att göra honom glad och hålla honom nöjd!


Det kanske blir bättre snart. Jag har lagt ut en annons på min älskade häst, mitt hjärta kommer att brista men han har varit på väg att bli arg ett par gånger när jag skulle åka till stallet. Jag vågar inte riskera att han blir arg nu.. Ska berätta att det kommer en tjej och tittar på honom till helgen.. Då kanske han blir gladare... Hoppas!


Av oskrivbart - 26 april 2012 17:30


När det är som det ska


Vi har verkligen haft det underbart tillsammans ett tag nu. Det som hände verkar helt otroligt, det kan inte ha hänt. Min underbara Ricke skulle aldrig lyfta en hand mot mig.. Han visar ju dagligen hur viktig jag är och hur mycket jag betyder för honom.. Han behandlar mig som en prinsessa!

Det måste ha varit spriten eller någon kanske hade lagt något i hans glas...


Jag vet inte hur jag ska berätta det för honom... Jag är gravid!!!! Jag är gravid i 3:dje månaden, vill inte tänka på hur vår bäbis blev till men det är en nyårsbäbis.


Det är vår och det känns underbart.


Ricke har pratat om att det är dags att köpa hus, han vill bo på landet tycker att det är drygt med alla grannar. Och då kanske vi kan köpa en gård så jag kan ha hästen med mig.


Ricke tycker att jag ska sälja honom.. Han kostar ju en hel del och tar en massa tid. Jag kanske skulle tänka på det, i alla fall nu när jag är gravid...


Har inte träffat mamma på länge nu, det vore trevligt om vi kunde åka ner tillsammans och hälsa på henne och berätta den underbara nyheten... Ska fråga vad Ricke tycker i kväll.




Den glada nyheten.



Ricke blev inte glad. Vi gick en promenad i vårsolen och jag berättade den glada nyheten. Han blev helt tyst och jag skrattade till och frågade om han blev sååå chockad.


Han tittade på mig med den där tomma blicken och frågade -Vem har du knullat nu då?


Jag kände genast ångesten ta ett tag runt mitt hjärta, det blev svårt att andas.. Vad menar du, frågade jag.. Det är vårat barn, ditt och mitt kärleksbarn...


Ja ha, sa han och vände på klacken och gick!


Han behöver nog bara lite tid på sig att vänja sig vid tanken.. Han kommer att älska babyn lika mycket som jag...

Av oskrivbart - 26 april 2012 10:00

Smärta!


Han vill ju ha sex jämt, varje dag... Nu går det bara inte!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards