Alla inlägg den 21 april 2012

Av oskrivbart - 21 april 2012 16:45

Sorry dagboken... Har inte riktigt haft tid med dig på ett tag, JAG är KÄR!

Han är underbar, jag måste vara världens lyckligast kvinna! Vi har träffats nästan varje dag nu. Han får mig att känna mig så speciell. Han skämmer bort mig totalt. OCH.... Jag har hittat en kille som gärna följer med mig till stallet!


LYCKA!


Han kör mig till jobbet på morgonen. Tar med mig ut på lunch och hämtar mig efter jobbet! Han har varit med mig i stallet nästan varje pass också. Han överaskade mig i stallet när jag hade blivit lite sen hem på grund av hovslagaren. Så gulligt! Han blev orolig och satte sig i bilen och körde till stallet bara för att kolla att jag var ok!

Vi har bara träffats i en månad, men jag har gett honom en nyckel till lägenheten. Han har redan sagt att han älskar mig och nu till helgen ska han få träffa mina kompisar. Det har varit lite gnäll att jag inte har haft tid med dom på länge, men dom kommer nog att förstå när de väl får träffa honom!


Har aldrig känt så här förut!

Av oskrivbart - 21 april 2012 07:45

Ooooohhhh!!!! Jag tror jag är KÄR!!!!!!

Vilken kille, vilken underbar, perfekt, vacker, spännande kille!


Firmafesten var supertrevlig, man fick ha med sina respektive så det var många som hade sambos eller flickvänner med sig. Träffade jätte många trevliga människor som jag gärna lär känna bättre. Bossen hade bjudit in lite kunder också. Vi åt gott, paddlade kanot och hade en tokig tävling... hm, gissa vem båt som råååkade vältas i sjön... Ja ja, min fina sommarklänning blev pissblöt men som tur var hade en av grabbarna från lastbilen ett extra linne och ett par väldigt för stora jeans som jag kunde låna. Ha ha, kände mig skitsnygg!

Efter tävlingarna och grill- picknicken så blev det tippspromenad medans personalen gjorde iordning dansbanan och bandet repade inför kvällens dans. Jag är inte mycket för dans och inte särskilt bra på att dansa heller för den delen. Blev en riktigt varm och skön sommar kväll. Jag försökte mig till och med på att dansa (efter ett par öl naturligtvis). Och det var då....

Jag dansade med Leffe, en av de äldre chafförerna på firman och jätte mysig farbror. När jag kännde att någon iaktog mig. Han stod vid baren, mörkt hår, bruna ögon, jeans och t-shirt. Så jäkla snygg! Och jäklar, jag hade på mig ett par alderles för stora jeans och ett herrlinne och stuffade runt på dansgolvet osminkad, med håret i en toffs och utan skor.... Damn!

Efter dansen var slut kom han fram med två öl och frågade om jag ville sätta mig ner och snacka ett litet tag. Vi pratade resten av kvällen och halva natten! Han hette Rickard och var en relativt stor kund till vår firma. Han hade ett mindre åkeri och hade tidigare tränat travhästar.. Oj,Oj.... vi bytte telefon nummer innan jag åkte hem och i taxin fick jag ett meddelande -Jag vill träffa dig igen!

Oh, vilka fjärilar i magen jag har!!!! Det spritter i hela kroppen.. Kan inte vänta, vill ringa honom genast men det ska jag inte. Måste ju vara lite mystisk.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards