Direktlänk till inlägg 21 april 2012

Träffen

Av oskrivbart - 21 april 2012 07:45

Ooooohhhh!!!! Jag tror jag är KÄR!!!!!!

Vilken kille, vilken underbar, perfekt, vacker, spännande kille!


Firmafesten var supertrevlig, man fick ha med sina respektive så det var många som hade sambos eller flickvänner med sig. Träffade jätte många trevliga människor som jag gärna lär känna bättre. Bossen hade bjudit in lite kunder också. Vi åt gott, paddlade kanot och hade en tokig tävling... hm, gissa vem båt som råååkade vältas i sjön... Ja ja, min fina sommarklänning blev pissblöt men som tur var hade en av grabbarna från lastbilen ett extra linne och ett par väldigt för stora jeans som jag kunde låna. Ha ha, kände mig skitsnygg!

Efter tävlingarna och grill- picknicken så blev det tippspromenad medans personalen gjorde iordning dansbanan och bandet repade inför kvällens dans. Jag är inte mycket för dans och inte särskilt bra på att dansa heller för den delen. Blev en riktigt varm och skön sommar kväll. Jag försökte mig till och med på att dansa (efter ett par öl naturligtvis). Och det var då....

Jag dansade med Leffe, en av de äldre chafförerna på firman och jätte mysig farbror. När jag kännde att någon iaktog mig. Han stod vid baren, mörkt hår, bruna ögon, jeans och t-shirt. Så jäkla snygg! Och jäklar, jag hade på mig ett par alderles för stora jeans och ett herrlinne och stuffade runt på dansgolvet osminkad, med håret i en toffs och utan skor.... Damn!

Efter dansen var slut kom han fram med två öl och frågade om jag ville sätta mig ner och snacka ett litet tag. Vi pratade resten av kvällen och halva natten! Han hette Rickard och var en relativt stor kund till vår firma. Han hade ett mindre åkeri och hade tidigare tränat travhästar.. Oj,Oj.... vi bytte telefon nummer innan jag åkte hem och i taxin fick jag ett meddelande -Jag vill träffa dig igen!

Oh, vilka fjärilar i magen jag har!!!! Det spritter i hela kroppen.. Kan inte vänta, vill ringa honom genast men det ska jag inte. Måste ju vara lite mystisk.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av oskrivbart - 16 februari 2014 12:32

Jag har en dröm om frihet. Allt kommer inte längre att vara svart inom mig. Ångesten och skräcken kommer att lätta och kärleken till min dotter kommer att få plats.   2 dagar kvar i frihet sen kommer skräcken hem....... Jag är rädd! Jag vet inte ...

Av oskrivbart - 28 april 2013 10:53

Kunde inte somna, allt snurrade men måste ha slocknat någongång på morgonkvisten för jag vaknade av lillans morgon joller och var totalt slut. Verkar ju bli en lovande dag.. Jag kan inte sluta tänka och har svårt att andas. Det känns som ett stort sv...

Av oskrivbart - 27 april 2013 09:42

När jag kom in i lägenheten och nattade Lillan så började telefonen att ringa.. Jag trodde att det var Ricke och förberedde mig på att få en utskällning. Jag sprang till handväskan och svarade i telefonen (är bäst att inte låta honom vänta). Det var ...

Av oskrivbart - 26 april 2013 19:48

Mamma ringde och berättade att hon var i stan över dagen, hon undrade om jag och Ricke och Lillan ville käka middag med henne innan hon tog tåget hem. Efter som Ricke inte var hemma tvekade jag länge och väl innan jag tackade ja. Tänk om han inte sku...

Av oskrivbart - 25 april 2013 09:56

Jag och Lillan hade en heldag i parken. Hon älskar att gunga! Jag känner mig fortfarande rätt kall men det är så lugnt när jag vet att Ricke inte kommer hem på ett tag. När telefonen ringde i morse var jag säker på att det var han som ringde för att ...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards