Alla inlägg den 28 april 2012

Av oskrivbart - 28 april 2012 20:30

Hora


Jag ligger naken i sängen, jag vågar inte röra mig, tänk om jag förlorar barnet???

Jag tror jag blöder, men vet inte om det är barnet. Jag är trasig!


Ricke, tyckte inte att det var en bra id'e att hälsa på alla på jobbet. -Är du så jävla kåt så du måste

d it och visa upp dig fast du är gravid? Tänker du inte på barnet? Är det så viktigt för dig att bli knullad, din lilla kåta hora så du struntar i om barnet blir skadat? Smack, en smäll men bara en örfil.. Det ringer i örat och jag börjar bli rädd.. Smack, smack 2 örfilar till. Vill du bli knullad va? Han tar tag i mitt hår och släpar in mig i sovrummet. Jag bönar och ber, snälla tänk på barnet, var försiktig! Skada inte vårt barn!

Han kastar ner mig på sängen, vrålandes att jag är en smutsig hora och att jag ska vara glad att han ens går med på att ta på mig..


Barnet, jag måste skydda barnet! Snälla älskling låt mig suga av dig.. Jag vill så gärna, snälla! Jag bönar och ber. Vad som hellst, bara jag skyddar barnet!


Smack, den öppna handflatan tar rakt över munnen..

Han knäpper upp byxorna och säger åt mig att ställa mig på alla fyra, jag gör som han vill och tänker att han lugnar sig nu. Jag suger av honom och ber om förlåtelse så lugnar han her sig..


Han tar av sig skärp och byxor. Tar av sig kalsongerna och trycker in dom i min mun, -Nej, nej nej... rädslan kryper fram, vad ska han ta sig till?

Vill skrika att han måste vara försiktig, var rädd om barnet.. Men får inte fram ett ljud. Klatch, smärtan sprider sig genom hela min kropp. Han piskar mig över rumpan och låren. Det är en isande smärta som inte går att hantera, jag skriker rakt ut, men det kommer ut som ett mummlande. Hans läderbälte sliter sönder huden och jag känner hur blodet sipprar.

Jag hör hans anhämtning bli tyngre, han luktar svett och något annat.. Du älskar det, babe.. Det är så här du vill bli tagen... Jag märker det av videorna jag tagit på dig.. Jag har sett dom på nätterna.. Det är det här du älskar, min lilla hora! Slag efter slag med bältet jag har tappat räkningen, han har ett fast tag om mitt hår och hur mycket jag en försöker att hålla mig borta från slagen så viner de över mig.


Han bökar bakom mig, och jag tänker att nu dör mitt barn! Jag hör hur han harklar sig djupt och spottar och känner saliven rinna mellan mina skinkor.


Han tvingar in den analt och jag känner en explossionsartad smärta, jag går sönder! Han tar mig i baken och för varje hård stöt, går jag sönder. Jag skriker med hans kalsonger i munnen tills allt äntligen blir svart.


Han är klar, jag känner det rinner ur rumpan. Jag vet inte om det är blod eller sperma. Hela jag gör ont han klatchar till mig med handen över baken och det blixtrar i huvudet utav smärtan. Jag har så ont efter skärpet. Så där ja älskling, nu kan du få suga lite efter som du så gärna vill...


Sug mig ren nu, älskling jag vet ju att du vill! Han tar sina kalsinger och stoppar in sin penis i min mun.. Jag orkar inte göra motstånd, jag orkar inte ens röra mig. -Sug den ren eller så hämtar jag bältet...


Jag suger tills han är nöjd, han blir inte ens hård.


När han lämnade sängen för att hoppa in i duchen, vände han sig om, tittade på mig och sa -Jag tar hand om dig älskling, jag ger dig vad du vill ha. Fast du är fet och ser ut som jävla kossa.. Säg tack nu! Sen får du städa, det luktar som en brunstig sugga här inne..


Jag nickar och får fram ett tack så mycket...

Av oskrivbart - 28 april 2012 15:22

Jag känner att jag måste förtydliga att min historia inte sker i nutid.

Jag lever numera med min dotter på annan ort. Vi har det bra och jag kämpar för att återfå förtroendet för mig själv och andra.


Min historia är inte vacker men mellan slagen och förnedringen var "Ricke" väldigt kärleksfull och faktiskt rent underbar. Det var det som gjorde så svårt att gå, det kunde gå långa perioder där han var väldigt ömsint och kärleksfull och faktiskt behandlade mig som en prinsessa. Tyvärr har jag varit dålig på att ta med de perioderna i den här bloggen för att jag på det här sättet försöker att bearbeta det hemska jag upplevt.


Jag levde med en man som på ett ögonblick kunde gå från prins charming till djävulen själv. Men som efteråt grät och ångrade de han hade gjort. Som en periodare som dricker var han en periodare som slog och fönedrade, för att sedan en period vara helt underbar.


Nu i efterhand vet jag att han inte var frisk (troligtvis aldrig kommer att bli det heller). Jag hoppas att han med psykologer och medecinering kan bli bättre men hyser en stark önskan om att jag aldrig någonsin behöver se honom eller höra av honom igen.


Han har aldrig skadat eller rört vår dotter, men han har inte heller haft något intresse av henne överhuvudtaget. Om det inte var andra i närheten för då var han den perfekta fadern.


Han gav mig det bästa jag har här i livet och jag försöker att inte hata honom. Mendet finns olika sorters män och olika anledningar till att de slår. Min blev sexuellt upphetsad av att förnedra. Han kunde ha sex på vanligt sett men när polisen gick igenom hans dator var det det som var utmärkande. Massor med filmer bl.a mina, nedladdade från internet och ett par på andra (tidigare flickvänner). Och det som var utmärkande var förnedring. Inga av de andra flickvännernas filmer var så grova som mina, kanske var de för starka eller för svaga eller tillräckligt smarta och drog långt tidigare.


Men jag är där ifrån nu, och jag skriver i min blogg av helt själviska skäl.. Jag försöker att bearbeta det jag varit med om och hoppas att jag ska kunna gå tillbaks och läsa den när jag är klar och se det från samma perspektiv som ni..  Utifrån!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards