Direktlänk till inlägg 28 april 2012

Hjälp, babyn!!

Av oskrivbart - 28 april 2012 20:30

Hora


Jag ligger naken i sängen, jag vågar inte röra mig, tänk om jag förlorar barnet???

Jag tror jag blöder, men vet inte om det är barnet. Jag är trasig!


Ricke, tyckte inte att det var en bra id'e att hälsa på alla på jobbet. -Är du så jävla kåt så du måste

d it och visa upp dig fast du är gravid? Tänker du inte på barnet? Är det så viktigt för dig att bli knullad, din lilla kåta hora så du struntar i om barnet blir skadat? Smack, en smäll men bara en örfil.. Det ringer i örat och jag börjar bli rädd.. Smack, smack 2 örfilar till. Vill du bli knullad va? Han tar tag i mitt hår och släpar in mig i sovrummet. Jag bönar och ber, snälla tänk på barnet, var försiktig! Skada inte vårt barn!

Han kastar ner mig på sängen, vrålandes att jag är en smutsig hora och att jag ska vara glad att han ens går med på att ta på mig..


Barnet, jag måste skydda barnet! Snälla älskling låt mig suga av dig.. Jag vill så gärna, snälla! Jag bönar och ber. Vad som hellst, bara jag skyddar barnet!


Smack, den öppna handflatan tar rakt över munnen..

Han knäpper upp byxorna och säger åt mig att ställa mig på alla fyra, jag gör som han vill och tänker att han lugnar sig nu. Jag suger av honom och ber om förlåtelse så lugnar han her sig..


Han tar av sig skärp och byxor. Tar av sig kalsongerna och trycker in dom i min mun, -Nej, nej nej... rädslan kryper fram, vad ska han ta sig till?

Vill skrika att han måste vara försiktig, var rädd om barnet.. Men får inte fram ett ljud. Klatch, smärtan sprider sig genom hela min kropp. Han piskar mig över rumpan och låren. Det är en isande smärta som inte går att hantera, jag skriker rakt ut, men det kommer ut som ett mummlande. Hans läderbälte sliter sönder huden och jag känner hur blodet sipprar.

Jag hör hans anhämtning bli tyngre, han luktar svett och något annat.. Du älskar det, babe.. Det är så här du vill bli tagen... Jag märker det av videorna jag tagit på dig.. Jag har sett dom på nätterna.. Det är det här du älskar, min lilla hora! Slag efter slag med bältet jag har tappat räkningen, han har ett fast tag om mitt hår och hur mycket jag en försöker att hålla mig borta från slagen så viner de över mig.


Han bökar bakom mig, och jag tänker att nu dör mitt barn! Jag hör hur han harklar sig djupt och spottar och känner saliven rinna mellan mina skinkor.


Han tvingar in den analt och jag känner en explossionsartad smärta, jag går sönder! Han tar mig i baken och för varje hård stöt, går jag sönder. Jag skriker med hans kalsonger i munnen tills allt äntligen blir svart.


Han är klar, jag känner det rinner ur rumpan. Jag vet inte om det är blod eller sperma. Hela jag gör ont han klatchar till mig med handen över baken och det blixtrar i huvudet utav smärtan. Jag har så ont efter skärpet. Så där ja älskling, nu kan du få suga lite efter som du så gärna vill...


Sug mig ren nu, älskling jag vet ju att du vill! Han tar sina kalsinger och stoppar in sin penis i min mun.. Jag orkar inte göra motstånd, jag orkar inte ens röra mig. -Sug den ren eller så hämtar jag bältet...


Jag suger tills han är nöjd, han blir inte ens hård.


När han lämnade sängen för att hoppa in i duchen, vände han sig om, tittade på mig och sa -Jag tar hand om dig älskling, jag ger dig vad du vill ha. Fast du är fet och ser ut som jävla kossa.. Säg tack nu! Sen får du städa, det luktar som en brunstig sugga här inne..


Jag nickar och får fram ett tack så mycket...

 
 
Ingen bild

sannigen

28 april 2012 21:37

Jag vill bara säga att du är så grymt stark även fast du inte ser det själv. Det han gör imot dig är omänskligt men att du kan blogga om det och gör det kommer hjälpa dig och så många det är jag säker på.

En dag kommer du vinna ditt liv tillbaka så låt han inte förstöra dig helt. Visa honom att du inte är en hora som han tror att du är. Utan att du är en så stark kvinna som inte förtjänar att bli behandlad så av ett svin.

Massor med kramar!

oskrivbart

28 april 2012 23:31

Jag har något att leva för!

 
sannigen

sannigen

28 april 2012 21:39

Jag såg nu att du är fri från honom och det gjorde hela min kväll/dag. Att du är så stark att du ens överlevde bevisar att du är en människa med styrka utan dess like. All respekt och kärlek till dig!

http://sannigen.bloggplatsen.se

oskrivbart

28 april 2012 23:29

Kommer tyvärr aldrig att bli helt fri, men börjar hitta tillbaks till mig själv igen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av oskrivbart - 16 februari 2014 12:32

Jag har en dröm om frihet. Allt kommer inte längre att vara svart inom mig. Ångesten och skräcken kommer att lätta och kärleken till min dotter kommer att få plats.   2 dagar kvar i frihet sen kommer skräcken hem....... Jag är rädd! Jag vet inte ...

Av oskrivbart - 28 april 2013 10:53

Kunde inte somna, allt snurrade men måste ha slocknat någongång på morgonkvisten för jag vaknade av lillans morgon joller och var totalt slut. Verkar ju bli en lovande dag.. Jag kan inte sluta tänka och har svårt att andas. Det känns som ett stort sv...

Av oskrivbart - 27 april 2013 09:42

När jag kom in i lägenheten och nattade Lillan så började telefonen att ringa.. Jag trodde att det var Ricke och förberedde mig på att få en utskällning. Jag sprang till handväskan och svarade i telefonen (är bäst att inte låta honom vänta). Det var ...

Av oskrivbart - 26 april 2013 19:48

Mamma ringde och berättade att hon var i stan över dagen, hon undrade om jag och Ricke och Lillan ville käka middag med henne innan hon tog tåget hem. Efter som Ricke inte var hemma tvekade jag länge och väl innan jag tackade ja. Tänk om han inte sku...

Av oskrivbart - 25 april 2013 09:56

Jag och Lillan hade en heldag i parken. Hon älskar att gunga! Jag känner mig fortfarande rätt kall men det är så lugnt när jag vet att Ricke inte kommer hem på ett tag. När telefonen ringde i morse var jag säker på att det var han som ringde för att ...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards