Alla inlägg den 23 april 2012

Av oskrivbart - 23 april 2012 13:45

Wihooo, Mamma kommer!


Mamma kommer och hälsar på!!! Jag har inte tänkt på hur mycket jag saknat henne. Hon tar tåget från Gbg och ska stanna över helgen. Det ska bli så roligt att träffa henne och låta henne lära känna Ricke! Hoppas att de kommer överens. Mamma är lite speciell ibland. När hon och pappa skilde sig sa hon att hon a ldrig någonsin kommer att bo ihop med en karl igen. Mamma är den starkaste person jag känner. Hon har i dag ett förhållande men dom bor inte ihop och träffas bara när båda vill. Jag beundrar henne starkt, hon tycker att hennes tid och intressen är för viktiga för henne för att en karl och hans vilja och önskningar ska komma ivägen. Hon har valt att äga sin egen tid.

Jag vet inte vad Ricke kommer att tycka om det. Han anser att har man väl lovat varandra trohet så är det så det är. Han är lite gammaldags i tänket mitt hjärta. Han tycker att om man bryter ett löfte eller skiljer sig så är man inte vatten värd.


Hoppas att de inte blir osams, han blir så jätte arg när han blir arg.

Nej nu har jag inte tid att skriva ngt mer. Han gillar inte att jag skriver i dagboken om han inte får läsa. Han kommer snart hem och då ska vi åka och köpa tapeter. Tillsammans <3

På fredag kommer mamma jippie!




Måste bara skriva av mig lite snabbt!!!


Han är underbar min älskling, vi har köpt världens finaste tapeter till sovrummet. Dom är vita med små lila blommor på. Mellan blommorna går stjälkarna med blad ihop. Den är jätte söt och diskret. Ricke sa att blommorna var våra dagar ihop och stjälkarna är banden som gör att vi hör ihop.


Så romantisk!


Av oskrivbart - 23 april 2012 11:30

Ikea


Det var dumt av mig att inte köpa ny säng. Jag vet ju hur viktigt det är för Ricke att jag lämnar mitt slampiga liv bakom mig. Det är klart att han inte vill ligga i en säng där jag betett mig som hora. Och låtit mig bli utnyttjad.


Han blev jätte arg, och ville avbryta alltihop!


Han hade ju sagt att han inte ville vara med en hora! Jag hade ju lovat att lyssna på honom, kom jag inte ihåg det... Måste han spela in allt jag sa för att jag skulle komma ihåg det.


Jag sa att jag skulle köpa en ny säng. Att jag visst kom ihåg vad jag lovat. Han ville inte lyssna, vi åkte hem utan att ha köpt nånting. Han skulle hämta sina grejer och dra där ifrån. Jag bönade och bad att han skulle stanna. Att jag skulle bättra mig. Tillslut lugnade han ner sig.


Han gick och hämtade sin videokamera och sa att nu spelar jag minsan in det här så kanske du kommer ihåg vad du lovar till nästa gång...

Jag trodde att han skojade men tänkte att det kunde jag ju visst göra..


Han satte på kameran och jag tittade rakt in i den och sa -Ricke, jag älskar dig över allt annat, jag lovar att lyssna på dig för du vill mitt bästa. Jag ska köpa en ny säng!


Rickes röst hördes i bakgrunden, -eftersom du i den gamla har....


Jag tittade på honom, (var det verkligen nödvändig??) Ja tydligen, han kanske vill att jag ska bekänna mina synder på film för att han ska veta att jag är alvarlig med att aldrig göra om det?


-eftersom jag i den gamla sängen har betett mig som en hora...


Han la ifrån sig kameran på sängbordet och höll om mig hårt. Han började ta av sin kläder och sa åt mig att ta av mig mina. Du är min, den enda som ska få se dig slampig är jag. Jag visste att han älskade mig, jag var hans! Jag ville visa hur mycket hans jag var! Bara hans! Han var vild i sängen och det var passionerat. Gång på gång ville han att jag skulle säga det – Jag är din bara din. Jag ville att han skulle veta hur mycket jag älskade honom.


Jag skrek det högt när vi kom!


Efteråt sa han att han älskade mig så fruktansvärt mycket.


Lycka!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards