Direktlänk till inlägg 23 april 2012

Mamma

Av oskrivbart - 23 april 2012 13:45

Wihooo, Mamma kommer!


Mamma kommer och hälsar på!!! Jag har inte tänkt på hur mycket jag saknat henne. Hon tar tåget från Gbg och ska stanna över helgen. Det ska bli så roligt att träffa henne och låta henne lära känna Ricke! Hoppas att de kommer överens. Mamma är lite speciell ibland. När hon och pappa skilde sig sa hon att hon a ldrig någonsin kommer att bo ihop med en karl igen. Mamma är den starkaste person jag känner. Hon har i dag ett förhållande men dom bor inte ihop och träffas bara när båda vill. Jag beundrar henne starkt, hon tycker att hennes tid och intressen är för viktiga för henne för att en karl och hans vilja och önskningar ska komma ivägen. Hon har valt att äga sin egen tid.

Jag vet inte vad Ricke kommer att tycka om det. Han anser att har man väl lovat varandra trohet så är det så det är. Han är lite gammaldags i tänket mitt hjärta. Han tycker att om man bryter ett löfte eller skiljer sig så är man inte vatten värd.


Hoppas att de inte blir osams, han blir så jätte arg när han blir arg.

Nej nu har jag inte tid att skriva ngt mer. Han gillar inte att jag skriver i dagboken om han inte får läsa. Han kommer snart hem och då ska vi åka och köpa tapeter. Tillsammans <3

På fredag kommer mamma jippie!




Måste bara skriva av mig lite snabbt!!!


Han är underbar min älskling, vi har köpt världens finaste tapeter till sovrummet. Dom är vita med små lila blommor på. Mellan blommorna går stjälkarna med blad ihop. Den är jätte söt och diskret. Ricke sa att blommorna var våra dagar ihop och stjälkarna är banden som gör att vi hör ihop.


Så romantisk!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av oskrivbart - 16 februari 2014 12:32

Jag har en dröm om frihet. Allt kommer inte längre att vara svart inom mig. Ångesten och skräcken kommer att lätta och kärleken till min dotter kommer att få plats.   2 dagar kvar i frihet sen kommer skräcken hem....... Jag är rädd! Jag vet inte ...

Av oskrivbart - 28 april 2013 10:53

Kunde inte somna, allt snurrade men måste ha slocknat någongång på morgonkvisten för jag vaknade av lillans morgon joller och var totalt slut. Verkar ju bli en lovande dag.. Jag kan inte sluta tänka och har svårt att andas. Det känns som ett stort sv...

Av oskrivbart - 27 april 2013 09:42

När jag kom in i lägenheten och nattade Lillan så började telefonen att ringa.. Jag trodde att det var Ricke och förberedde mig på att få en utskällning. Jag sprang till handväskan och svarade i telefonen (är bäst att inte låta honom vänta). Det var ...

Av oskrivbart - 26 april 2013 19:48

Mamma ringde och berättade att hon var i stan över dagen, hon undrade om jag och Ricke och Lillan ville käka middag med henne innan hon tog tåget hem. Efter som Ricke inte var hemma tvekade jag länge och väl innan jag tackade ja. Tänk om han inte sku...

Av oskrivbart - 25 april 2013 09:56

Jag och Lillan hade en heldag i parken. Hon älskar att gunga! Jag känner mig fortfarande rätt kall men det är så lugnt när jag vet att Ricke inte kommer hem på ett tag. När telefonen ringde i morse var jag säker på att det var han som ringde för att ...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards