Alla inlägg den 30 april 2012

Av oskrivbart - 30 april 2012 19:45

Veckor kvar


Ricke fixar och donar, barnrummet är klart! Han har varit underbar på senaste tiden. Det kanske har varit för mycket stress som gjort att han betett sig konstigt innan. Jag har läst på nätet att stress kan göra konstiga saker med en människa.


Mamma kommer snart, Ricke sa att det skulle bli roligt!! Tänk att jag var rädd för att fråga honom! Han gillar ju mamma.


Hon kommer att stanna till barnet är fött och hjälpa till lite här hemma.

Jag vet att det blir en flicka, men Ricke har bara köpt blå och gröna saker. Han tar för givet att det blir en pojke. Men han kommer nog att älska henne bara hon kommer. Det är ju hans första barn!

Fick ett konstigt meddelande på mobilen i går. Det stod bara Kan du prata?. Har ingen aning om vem det var från men jag svarade inte och raderade det snabbt. Ricke blir vansinnig om han ser att jag ringt eller sms:at andra nummer än hans, mammas och bvc. Det syns på räkningarna.


Snart för jag träffa min dotter!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards