Direktlänk till inlägg 27 april 2012

...

Av oskrivbart - 27 april 2012 16:45

Vad nu!


Det har varit rätt lungt ett tag, han har haft lite små ryck och jag har fått ett par örfilar för småsaker lite då och då, men inget farligt. Han är lugnare igen men sitter framför datorn hela nätterna, på kvällarna är han ute ganska ofta. Jag vågar inte fråga vart han är eller vad han gör. Sist jag frågade fick jag en örfil och ett håll käften din subba.

Han har fortfarande inte velat vara nära mig sexuellt och det känns rätt skönt. Jag vill inte att han ska skada babyn i magen. Mitt älskade kärleksbarn.


I dag kom han och hämtade mig efter jobbet och sa åt mig att förbereda mig för en utekväll????

Vet inte om jag vill, sist slutade det ju inge bra... Ups, nu såg han dig nästan... skriver mer sen....



Usch, kvällen slutade inte med stryk men vet inte om jag inte hellre hade velat ha det än det här. Jag har tillbringat kvällen med att titta på när mannen jag älskar hånglar med en annan tjej. Och han hånlog åt mig medans han gjorde det... I taxin hem skrattade han åt mig och frågade om jag blev kåt av att titta på? Jag vågade inte svara, han är så spänd. Jag är rädd att han exploderar igen snart. Har han någon annan vid sidan om?


Kvällen slutade med att han tvingade mig att sitta och titta på porrfilm med honom, när jag sa att jag ville gå och lägga mig sa han bara att javisst gör det..


Jag vaknar av att han sitter grensle över mig och håller för min näsa. Förskräckt gapar jag för att få luft, han trycker ner sin penis i min öppna mun och säger bara kort, - biter du så dör du!


Han tvingar mig att suga av honom genom ett hårt tag om mitt hår och tvingar mitt huvud fram och tillbaks med hårda ryck. Jag tror att jag kommer att antingen kvävas eller kräkas.


Det går för honom och han säger nöjt -Det där var du duktig på, det kan vi göra om, det märks att du gillar det!



 
 
becky84

becky84

28 april 2012 14:34

LÄMNA HAN FORT SOM FAN!!! Du kan inte göra så här mot ditt ofödda barn!
Lämna han NU!!!

http://becky84.bloggplatsen.se

oskrivbart

28 april 2012 15:17

Han är lämnad, det här är mina gamla dagboksanteckningar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av oskrivbart - 16 februari 2014 12:32

Jag har en dröm om frihet. Allt kommer inte längre att vara svart inom mig. Ångesten och skräcken kommer att lätta och kärleken till min dotter kommer att få plats.   2 dagar kvar i frihet sen kommer skräcken hem....... Jag är rädd! Jag vet inte ...

Av oskrivbart - 28 april 2013 10:53

Kunde inte somna, allt snurrade men måste ha slocknat någongång på morgonkvisten för jag vaknade av lillans morgon joller och var totalt slut. Verkar ju bli en lovande dag.. Jag kan inte sluta tänka och har svårt att andas. Det känns som ett stort sv...

Av oskrivbart - 27 april 2013 09:42

När jag kom in i lägenheten och nattade Lillan så började telefonen att ringa.. Jag trodde att det var Ricke och förberedde mig på att få en utskällning. Jag sprang till handväskan och svarade i telefonen (är bäst att inte låta honom vänta). Det var ...

Av oskrivbart - 26 april 2013 19:48

Mamma ringde och berättade att hon var i stan över dagen, hon undrade om jag och Ricke och Lillan ville käka middag med henne innan hon tog tåget hem. Efter som Ricke inte var hemma tvekade jag länge och väl innan jag tackade ja. Tänk om han inte sku...

Av oskrivbart - 25 april 2013 09:56

Jag och Lillan hade en heldag i parken. Hon älskar att gunga! Jag känner mig fortfarande rätt kall men det är så lugnt när jag vet att Ricke inte kommer hem på ett tag. När telefonen ringde i morse var jag säker på att det var han som ringde för att ...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards