Direktlänk till inlägg 29 april 2012

En vecka har gått

Av oskrivbart - 29 april 2012 19:45

En vecka senare


Jag vågade inte gå till läkaren, hur skulle jag förklara? De röda piskrappen över min kropp, blodet som rann ur rumpan?


Min baby är i alla fall ok. Hon sparkar glatt i magen..


Vad gör jag för fel?


Alla säger det ju, jag ska vara så glad över att ha hittat en kille som Ricke. Som tar hand om mig och älskar mig så mycket!


Jag som är så ful och klumpig och som aldrig kan göra rätt, jag förtjänar inte en sån kille. Han är snygg, rik och kan få vem som hellst. Det är inte konstigt att han blir arg..


Jag har avbokat Bvc nu, sagt att jag ska åka till mamma ett tag. Märkena börja försvinna men dom syns fortfarande..


Men mitt barn mår bra, det är det viktigaste!


Jag har funderat en hel del på mitt och Rickes sexliv, Det är ju inte våldtäkt, han försöker ju bara att göra vad han tror att jag tycker om. Han verkar ju tro att det är så jag vill ha det. Jag vet inte hur jag ska få fram att jag inte gör det, när han försöker så mycket. Han kanske tycker att jag är otacksam eller blir arg. Och varje gång han blir arg så slutar det med grovt sex. Det gör så ont och jag känner mig så förnedrad. Trots att jag säger nej (de gånger jag kan) så är det ju inte våldtäkt. Jag ber honom ju att ta mig. Jag vågar inte annat. Han har ofta kameran på, jag gillar det inte. Jag vet att han tittar på filmerna ibland. Jag har hört att han gör det.. Min förnedring finns på film, efteråt kommar han in och ska mysa. Slutar oftast med att jag ber att få ge honom en avsugning så jag får sova sen.


God natt



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av oskrivbart - 16 februari 2014 12:32

Jag har en dröm om frihet. Allt kommer inte längre att vara svart inom mig. Ångesten och skräcken kommer att lätta och kärleken till min dotter kommer att få plats.   2 dagar kvar i frihet sen kommer skräcken hem....... Jag är rädd! Jag vet inte ...

Av oskrivbart - 28 april 2013 10:53

Kunde inte somna, allt snurrade men måste ha slocknat någongång på morgonkvisten för jag vaknade av lillans morgon joller och var totalt slut. Verkar ju bli en lovande dag.. Jag kan inte sluta tänka och har svårt att andas. Det känns som ett stort sv...

Av oskrivbart - 27 april 2013 09:42

När jag kom in i lägenheten och nattade Lillan så började telefonen att ringa.. Jag trodde att det var Ricke och förberedde mig på att få en utskällning. Jag sprang till handväskan och svarade i telefonen (är bäst att inte låta honom vänta). Det var ...

Av oskrivbart - 26 april 2013 19:48

Mamma ringde och berättade att hon var i stan över dagen, hon undrade om jag och Ricke och Lillan ville käka middag med henne innan hon tog tåget hem. Efter som Ricke inte var hemma tvekade jag länge och väl innan jag tackade ja. Tänk om han inte sku...

Av oskrivbart - 25 april 2013 09:56

Jag och Lillan hade en heldag i parken. Hon älskar att gunga! Jag känner mig fortfarande rätt kall men det är så lugnt när jag vet att Ricke inte kommer hem på ett tag. När telefonen ringde i morse var jag säker på att det var han som ringde för att ...

Presentation

Fråga mig

16 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards